milasuna sizin bebeğinizin de gidişat benim bebeğim gibi. 4 aylıkken 9550 idi . 15 aylıkken 17 kg civariydi yanılmıyorsam . Şu an 20 aylık 20 kusur kg. Anne sütü devam. İri başlayan iri gidebiliyor normal . Ha çok güzel bir şey de değil bu benim fizik bitti çünkü belde 2 fıtık , omuzda , boyunda ve dizlerde hasar cikti. Doktor ameliyatlik olmuşsun dedi 😑