Herkese merhaba 🌸 Kizlar 6.5 aylık oğlum var . 34 haftalık doğdu . Doğduğundan beri zaten kakasını 3 günde bazen 6 günde 1 yapıyordu anne sütü alıyor sadece .. Dr lar normal diyorlardı . Yeni işte tadimlara geçtik , tadimlara geçtiğimiz ilk günler kakasını hergun yaptı ama 4 gündür yapmıyor yine tadimlara devam ama .. Kizlar kabız mi oldu bilemiyorum .. normal mi bu durum . Bu arada ıkınma vs yok rahatsız değil gibi yani lütfen başına gelen varsa ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz ????