Khaleesi benim 2 oğlum 1 kızım var. Hayırlısı dedim. Ama happy mom da şey okumuştum, erkeğin ilk boşalmada değil de devamında olursa yani 2. Ye dönersen kız olma ihtimali yüksekmiş, erkek bebek için de kocasını etle beslersen ilişkiye haftaya bir girer adamı güçlü kuvvetli bırakırsan erkek oluyormuş 🤦♀️ Öyle yazmışlardı. Ne kadar doğru bilmiyorum daha da deneyemem ama istersen bir dene