Khaleesi Hiç bilmiyorum ama bayılırım batıl inançlara, okumaya geldim 😄😍 Ben de ikincisi hep yine erkek olur diye hissediyordum ama cinsiyeti öğrenince eşim şey dedi ‘yaa ben demedim mi sana kız olacak?’ Ne alakası var diye sorunca da gayet bilimsel bir açıklamayla açıkladı 🤣 Sperm hücresindeki kromozomlar belirliyormuş cinsiyeti, erkek kromozumu Y’ymiş, kızlarda X’miş, YX kromozomlu sperm yumurtayla buluşunca kız oluyormuş 🤣 Dedim şansına çıkmış işte sanki sen emir verdin 😄 ‘Sonuca bak sen oncasının içinden kızım birinci gelmiş’ diyor 🤣🤣 Ço güzel bir bilimsel sohbetti bizim için 😂