Lafa girmeden söyleyeyim ki gülüp geçerim inanmam böyle şeylere ama size de sorayım dedim. Eşim ve kayınvalidemle kahvaltıda konuşuyorduk eşim ikinci çocuk konusunu açtı oradan uzadı konu. Ben düşünmüyorum ama bir tane de erkek olursa en azından hem kız hem erkek annesi olurum ne güzel, fakat iki kızım olacak gibi hissediyorum dedim. Eşim de mutfakta “sen rahat ool ben bilimsel araştırmalara baktım ikinci erkek olacak” dedi. Saçmalama ya inanıyor musun öyle şeylere o zaman herkes istediği cinsiyeti yapar dedim, “regl bitince direkt girilen ilişkide kız oluyormuş ama 1 hafta geçtikten itibaren girilirse erkek oluyormuş” falan dedi anlattı açık açık. Bir emin ki sormayın 😂 Ben inanmıyorum, bunu hesaplayıpta deneyen ve tutan var mı yahu? Sizce böyle bir şey mümkün mü? 🙅🏻♀️