Hamileligim oncesinde ara ara gorunup kayboluyordu, hamileligimde 2.5 cm vardi, bi sureye kadar 4 cm oldu ve kaldi oyle ama bana hic problem yapmadi, erken dogum veya kanamam da olmadi. Sonra kayboldu yine.
10 aydir ama gitmiyorum kadin doguma, bi musait zamanda gorunmem lazim.
Hamileligimden 2 sene oncesinde ise 13.5 cm cikolata kist ameliyati olmustum.