Anneler çoğumuz bebeğinizle nasıl bir etkinlik yapsak şaşırıyoruz 🥴🥴 ayına uygun olarak fikir alışverişi yapalım 😂🙈
Benim oğlum 13 aylık biz genelde renkli halkalar ile oynuyoruz
Üst üste kuleler oynuyoruz kule devirmeyi sever
Mandal, renkli top, zeka kartları ile oynuyoruz
👉 Renkli topları duvara bantlayarak bana sökmesini istiyorum
👉 Zeka kartlarını mandal ile ipe asarak yine sökmesini istiyorum bunlar kaba motor becerilerini gelistiriyormus
Ama başka ne yapsak bilemiyorum hadi alışveriş başlasın 🤸🤸🎉🎉
Etkinlik yaparken görselleriniz varsa onları da görmek isteriz 😍😍