Sarikuzumalp aysenurx ne zamandır var hemanjiom olabilir evet ama yara olmuş kabuk atmış da olabilir. Eğer geçmezse gösterin bi doktora.
Anne_gunlugu aysenurx benim kızımda da var ama bebek doğduktan 3 hafta sonra kendini belli edermiş.ki benim kızımda da tam 3 hafta sonra ortaya çıktı.Daha önce var mıydı?Sizin bebeginiz 3 buçuk aylikmis çünkü
75kinalikuzu aysenurx dr agosterin benim kızımın dogustan var göğsünde ilk 6 ay büyümezse öyle kalıyor takip edin gerekirse karaciğerine bakarlar çünkü ordada oluyormuş
aysenurx Sarikuzumalp 3.5 aylık Kayınpederimin de kafasında et beni varmış genetik olabilir mi diyorlar ama bilemedim
Sarikuzumalp aysenurx hemanjiom değildir o zaman eğer yeni çıktı ise. Çünkü hemanjiom genelde ya doğumda olur yada doğumdan 1 2 hafta sonra çıkar ortaya. Et beni de olabilir evet genetikse. Siz yine doktora gittiğiniz de gösterirsiniz.
aysenurx Anne_gunlugu 1 haftadır var yani ben 1 hafta önce gördüm daha önce plsa görürdüm sanırım ama emin de değilim
Anne_gunlugu aysenurx anladım büyüme var mi diye kontrol edin genelde bu aylarda büyüme hızı artıyor eğer büyüme olursa doktora götürün