Ahmet_Elif Arkadaşalar bana iyi bir gaz damlası önerebilirmisiniz. Bide kimi gaz damlaları süreli oluyor. Yani açtıktan belli bir süre sonra bitmezse çöp oluyor. O tarz olmazsa iyi olur.
aayysseee Ahmet_Elif biz nurse harveys kullandık çokda memnunduk ama önce bi doktorunuzla konuşun derim
mervemir- Ahmet_Elif nurse harweys ve sab simplex kullandım hiç işe yaramadı, eğer emziriyorsan rezene ve anason tohumu al ve demle günde 3 4 bardak iç ben bu şekilde sorunu çözdüm gerçekten çok iyi geldi deneyebilirsin damla vermektense :)
sahrakytpe Ahmet_Elif Nurse harveys kullandım kızıma çok faydasını gördüm kızım aşırı gazlı bir bebek . Doktorunuza danışıp deneyebilirsiniz
Babyboyeymen Ahmet_Elif biogaia kullandım hiç fayda etmedi ama nurse harveys gerçekten çok faydalıydı. İnşallah size de etki eder. Ama yüzde yüz geçme diye bir şey yok maalesef sadece biraz rahatlatıyor damlalar
Ahmet_Elif mervemir- ya rezene ve anason konusunda biraz tereddütlüyüm. İçerisindeki maddeler çocuklar için sakıncalı olabiliyormuş
sahrakytpe Amnehma halen kullanıyoruz . Gaz problemimiz bitmedi . Doktor normal bir durum dedi doğduğundan beri gaz problemi var . Devamlı kullanıyoruz şuan 3bucuk aylık
Mombaby46 Ahmet_Elif doğal olan rezeneye güvenmeyip, kullanmak istediğiniz gaz damlasına nasıl güveneceksiniz peki ? Onun da içeriğinde bu gibi ürünler var ve haliyle doğallığını kaybederek giriyor şişeye.