Deletedmom6262 Bugün 4 cu ay aşısı olduk 2 gün sonra 4 aylık olcak geçen ay aşı yok dediler 5 ayda da aşi yok sanırım mart ayı sonuna tarih verdi yani 5 yok 6 ay aşısımi var anneler
BugsBunnyy Deletedmom6262 hastaneden asi takvimi vermediler mi rota oldu mu ozel asiyi 5 te 2. Dozu o olabilir olduysa
Deletedmom6262 BugsBunnyy Rota 2 ayda oldu 4 da olması gerekiyor acaba biraz gün geçmelimi bugün aşı olduya