Nejlavrl benim iki bebeğime 8 er kutuluk rapor yazmıştı doktor ama haliyle yetmedi şansıma eczanede biri bırakmış ihtiyacı olana verin diye öyle tamamladım ilk ayı sonrasında bi dahaki ay önce aile hekimine gittim 15 er kutu yazdırdım reçete ile aldım sonraki ay da 15 kutu hak verdi 1 kere reçete yazdırmam yetti. Ya biz kutu başına 37 tl ödüyoruz da neye göre ücretsiz neye göre ücretli anlamadım onu. Aptamil pregomin as bizim raporlu mama