Kızlar bebeğim iki aylık öksürüğü ve balgamı vardı doktor largopen antibiyotik verdi. Bi yandan vermek istiyorum iyileşir diye bi yandan öksürüğü ilerler diye korkuyorum. Bronşit başlangıcıymış balgam henüz üst solunum yolunda. Siz hiç kullandınız mı largopen yada Farklı bi antibiyotik bi zararı var mıydı