Melisaaknc 25 günlük kızımın yüzü isilik gibi ve kızarık bir şekilde dışarı attı ne yapmam lazım lütfen yardım edin
Gizemmira19 Melisaaknc bende aynı sorunu yaşamıştım ben çözümü şöyle buldum kaynamış su ve pamukla ilk yüzünü güzelce silip daha sonra anne sütü sürdüm 3 günde geçti ki benim bebeğimin boynuna kadar yayılmıştı hem isilik tarzında benekler hemde sivilceler ki daha henüz 1 ay 6 günlüğüz ve şuan çok şükür kalmadı hiç 🙏
sademinannesi Melisaaknc çok giydiriyorsanız ondan olabilir sizin sütünüzden yediğiniz bişey geçmiş olabilir benim kızımda da olmuştu yüzü dolmuştu doktora götürmüştük yenidoğanlarda bu tarz döküntüler olabilir korkmayın demişti
Melisaaknc Annesiballisiii 2 kat felan giydiriyorum yediğim birşeyden mi yoksa babası öptü ondan mı bilemedim
Annesiballisiii Melisaaknc Yediğiniz bir şeyden de olabilir. Veya eşinizin yüzü sakallıysa ondan da tahriş olmuş olabilir
Melisaaknc sademinannesi 2-3 kat giydiriyorum hava soğuk ev aşırı sıcak değil az giydirince üşütür diye korkuyorum
Bebeto_Be Benimde bebeğim öyle ilk az boynunda alnında başladı doktor tahin den olabileceğini söyledi geçmezse yumurta veya süt ve süt ürünleri olabilir dedi şuan artmış durumda ama ara ara sönüyor tekrar kızarıyor