Reyna belki pirinciniz lezzetli değildir, ben tereyag ve ayçiçek yagıyla şehriyeleri kavurup sonrasında yıkanmış süzülmüş pirinçlerimi de ekleyip kavuruyorum, sıcak suyu 1 e 2 ölçüsünde ekleyip tuzunu koyuyorum ara ara karıştırıp göz göz olunca altını kapatıyorum çok güzel oluyor, geçen çin pirinciyle pilav yaptı annem oda çok güzeldi biz bim de satılan yeşil paketli pirinci kullanıyoruz çok begeniyoruz :)