Nediyebilirimki O zaman anestezin tutmuş senin canım. Uyuşukluk geç gelmiş sanırım o yüzden hissetmişsin. Oluyor bazen öyle bazı hastalarda. Ama öyle düşünme. Genel olduğunda doğrudan acıyla uyanıyorsun. En azından bu şekilde uyuşukluk biraz fayda sağlıyor. Yerinden kalkamamanın sebebi kesinlikle o yaşadıkların değil. Sezeryan böyle yapar zaten. Yani kesilen yerlerde bi fark olmuyor ki acını değiştirsin. Dediğim gibi genelde doğrudan vücudunda hiç bi uyuşukluk olmadan uyanıyorsun. Biraz da yaşadıkların psikololıjini etkilemiştir. Talihsiz bi olay yaşamışsın ama öyle düşünme. Rahatlat kendini. Özelde şöyle rahat oluyor doğumlar: Kullanılan ilaç dozlarıyla ilgili ve tabi ilgi alaka. :)