Nurgrvn Sadece poposunu kaldırıyor yüz üstü yatarken emekleme gibi bı çabası tok ama ayakta durabilir benim desteğine adım atabiliyor. Sizin bebekleriniz ne zaman emekleri hanımlar 🤍
bireylul Emeklemek bir gelişim göstergesi değildir bazı bebekler emeklemeden yürür ve evet bebeğim 9,5 aylık hala emeklemiyor
Yigitannesii Nurgrvn 10.ayda daha yeni emeklemeye başladı. Ki gecen ay falan hiç oyle bı çabası yoktu hep ayakta olmak yurutulmek istiyordu
nesnes Nurgrvn benim bebeğim de nerdeyse emeklemedi. Emeklemedi çocuğa zor geldi galiba.. 10.5 aylıkken yürüdü yürüdükten sonra emekledi 😀
bukaga Nurgrvn benimde 9.5 aylık emekliyor ama cok az az daha cok sürünüyor. Bi de sadece alkış yapıyor gerisi yok bay bay baş baş nası öğretcem ya