Benim bebeğimde de oluyordu canım. Bazen geceleri boğuluyor sanıp yataktan nasıl fırladığımı bir ben bilirim. Elim ayağim titriyordu 😓 şuan 3 aylığız çok şükür yapmıyor artık. Doktora da sordum nefes almayı tam olarak beceremediklerini zamanla gececegini soylemisti. Bircok bebekte olur korkmani gerektircek bisey degil demisti. 😊