_mmom Kızlar bebeğim 1 aylık 20 gündür pişiği var sebamed bepanthol sleepy canbebe bebeland bez krem ne varsa değiştirdim doktor krem verdi günde 2 kez az geliyor geçmedi vir türlü daha da arttı napacağımj şaştım :( poposunu havalandırtmıyor çıldırıcam artık
Kuzeyin_annesii _mmom poposunu pamukla temizle ve kurula. Aslında bepanthol çok iyidir her alt açmadan pişik kremi sür
Elevka_96 _mmom Islak mendil kullanmayın mümkünse her kakada yıkayın idrarda pamukla silin. Poposunun açık kalması çok iyi gelecek uyuduğu sıra bezi yarıya indirin altında hasta bezi serin yüzüstü yatar şekilde daha iyi olur hatta. Krem olarakta hametan fito krem karıştırıp bi Bez değişiminde çinko oksit içeren bi kremde diğerinde. 3 saatte bi Alt değişimi yapın ve her kaka olduğunda. Yemeniz dikkat edin asitli yiyecekler portakal mandalina ve acı bunlarda Pişik yapar. Ekstra travazol mantar kremde olabilir belki mantarlaşma olmuştur.
Denizro _mmom belki başka bir sorun vardır alerji gibi çünkü geçmeyen pişik alerji belirtilerinden biridir
Kirmizisaclibayan Aslında bir pişik kremi değil fakat doktorun da onayı ile ben kızıma Dermo Tyrosid krem kullanıyorum. İnanılmaz onarıcı bir krem. Çok ağır pişikler oldu, sabaha eser kalmadı. Denemenizi tavsiye ederim.
_mmom Kirmizisaclibayan trosyd diye bi krem verdi doktor pfizer çıkışlı günde 2 kez dedi 2 haftadır kullanıyorum geçmedi
Simurg _mmom hamazinc krem kızımda çok işe yaradı. Sudocreme boşa para veriyoruz parfümlü ağır bir kokusu var zaten
ilaydauzunn61 _mmom canim valla benim kiziminda cok kotu pisigi vardi annem bebe topragi diye bir toprak var onu isitip bebegi soyduk bi carsafin icine topragi doktuk bebegin vucudunu yakmicak derecede bebegi yatirdik kumu doktuk pisigin oldugu yerede sardik kundaga yatirdik yatagina durdu baya gecti cok sukur
eda_123 _mmom öncelikle banyo yaptırın çok iyi gelecek ılık suda beklesin poposu ayrıca sürekli bez değişmesi ve kremlenmesi gerekiyor canim
Ebruuuuuuu _mmom bebek temizleme pamuğuyla ılık suyla sil bence canım ya da mama filan veriyorsan o da yaramıyor olabilir onun dışında sudocrem kullanıyorum ben hiç pişik olmadı pudra sür sadece bide öyle dene
Buketpoyraz _mmom suyla temizle bebeğini sadece suyla sık sık havalandırmaya çalış , bepanthol iyi geliyor
Sevmmm _mmom kantaron yağı kullanın daha da geçmezse arko krem sürün son çare olarak kullanıp fayda gören çok insan var.
gns_123 Merhaba ben 6 gun pişikten cok cektim bebeğim 20 günlüktü. Bepantol sebamed travazol trysol falan hepsini denedim doktorum önermişti. Sonra bezini degistir dedi degistirdim. Oda yaramadi. Süt alerjiniz olabilir sütlü gidalari kesin dedi oda yaramadı. Bende zeytin yagi kullandim oda yaramadi. Zeytinyagunu kizartip soğutup surdum her acmada ya kizartilmis asidi alinmis zeytinyağı yada sudokrem sürdümm. Islak mendili biraktim. Temizleme pamuğunu kaynamis sogutulmus suda islatip sildim temiz bezle kurladim kremini yada zeytinyagunı sürüp havandirdim 3 gunde bitti cok şükür. Kesinlikle islakmendil sorun yapıyor birde sulu kaka yaptiginda oda sorun yapiyor
_mmom gns_123 aynı şeyleri ben de denedim zeytinyağını ısıtıp soğuttum doktorun kremi harici onu sürdüm yine geçmedi havalandırtmıyor altını da 🤦🏻♀️Bez de değiştirdim e zaten pamuk kullanıyorum ben daha ne yapayımnya
Aylinoz7 _mmom canım geçmeyen pişik alerji belirtisi olabilir. Bizim de öyleydi sürekli tekrar ederdi. Alerjisi olduğu için öyle oluyormuş
yagmurum_53 _mmom bende yaşadım yaz ayındaydık ama altını açık bırakıyordum alştrma kğlotlarını giydiriyorm her çişte gidip yıkıyordum.doktor bi Krem werdi çinkolu onla beraber geçti çok şükür ama az çekmedim sürekli git yıka heryer çiş oluyordu artk