Yavrugeyikinannesi 2bebislianni Eğer uygun fiyatlı bişey arıyorsanız fantom alabilirsiniz. Kullanıyorum ben memnunum. Tabi eğer bütçeniz uygunsa dyson derim bende almak istiyorum ama doların uçmasıyla birlikte hayal oldu.😄
ly35 dyson v8 absolute kullanıyorum 2 yılı geçti elim ayağım gibi çok memnunum. yeni modelleri çıkmış tabi ama
aylinbb bosch ürünlerine bakabilirsiniz bataryası dışarda olduğu için kolay değişiyor ve klasik yeşil bosch batarya kullandıkları için ekstra batarya alıp kullanım süresini iki katına çıkarabilirsiniz.