Ozge_AyazEfee chd hayırlı satışlar diliyorum 🌺 hazır olsun sorulara 😌 nasıl yüklediniz fotoyu vs vs 🙄🙈
KuzeyiinAnnesii chd merhablar satma sebebiniz nedir acaba bu markayı çok inceliyorum cesaret edemeidm kullanışlıda göZüküyor
mama chd bende bu çantanın grisini kullanıyorum. Çok memnunum alan pişman olmaz kızlar😊indirimli olmasına rağmen 150 liraya almıştım ben
chd Trendyoldan aşağıdaki resimde gördüğünüz fiyata satın almıştım. Şuan 80 TL ye satıyorum ilgilenenler yazabilir. ✅
chd KuzeyiinAnnesii Merhaba, kart borcumu kapatmak için nakit ihtiyacımız var bu sebepten satıyorum canım
chd KuzeyiinAnnesii Evet Çok kullanışlı ve kaliteli bir çanta canım baya geniş ve çok gözlü.. Yesyeni de duruyor ihtiyacın varsa kaçırma derim 😘
KuzeyiinAnnesii chd istediğim model bu değil marka ve kullanış açısından merak ettim teşekkür ederim 🌺 ayrıca hızlı resimden ilk defa böyle bir paylaşım görüyorum çok başarılı olmuş 😂