BuzluKahve Eymeneylul0 2 aylikken taktım. Hic çıkarmıyorum. Sadece 15 gunde bir çıkarıp akan suyun altina tutuyorum.
adrmz54 Eymeneylul0 ben gündüz takıyorum ama gece çıkarıyorum.. yattığı zaman boynuna iz yaptı hep o yüzden gece çıkarıyorum 2 ay 17 günlük bebeğim
pikachuu Eymeneylul0 5. Ayında taktım sadece banyo yaparken çıkarıyorum sıcak suya değmesin demişlerdi arda soğuk suyla yıkıyorum ama ayda 1 gömmek gerekmiş
BuzluKahve Canlarim41 Bilmiyorum 😅 Ben tipini seviyorum en cok. Hic salyasi olmadı, önlük falan kullanmadik onunla alakali mi bilmiyorum. Gerci kizimda kullanmadim, onda da salya olmadi. Disleri gayet zor cikiyor hala.
GamzeninAski Bnde aldim agzinin suyu kesildi gercekten ilk aldigimda 1 hfta gunduz taktim gece gomdum topraga sonra 10 15 gune bir gomuyorum aldigim bio enerji uzmani oyle soylemisti
Eymeneylul0 Ebruuuuuuu Canlarim41 ben edlike dan aldim trendyolda daha önce doğal taş aldigim icin güveniyorum
BuzluKahve Canlarim41 yok kopacak gibi degil. Her boncugun arasında düğüm var. Kopsa bile boncuk yerinden çıkmaz.