LeylLiman minik minik sivilceler var kırmızı renkli . Neden olmuş olabilir ? bu karda kışta hastaneye gitmem çok zor
Bedsssss LeylLiman benim oğlumda oldu canım üç ay böyle devam etti. Bebeklik sivilceleri onlar zamanla geçecektir , bir de adetli insan gördüyse ondan da oluyor
Hahahahah12 LeylLiman isilik olmustur bizde de olmustu . Ilık suyla yüzünü siliyodum devamlı geçiyordu
GncColak LeylLiman Benim kızımda da vardı, doktorumuz Bepanthol kaşıntı ve kızarıklık giderici önermişti bebekler için. Bir sonraki gün hemen geçmeye başladı. Bebeklerde olan birşey o aylarda, paniklemeyin.🙃
Aliaslan1 LeylLiman benim oğlumda da vardı 40ını geçince geçti yenidoğan sivilcesi diyorlar bide öpünce falan artıyordu bizim