Mommyishome 4-5 aylikti henüz. Tipik bronsit belirtileri baş gosteriyordu. Doktorumuz ilac karşıtı idi. Emzir geçer, emzirr gecer.. Böyle yolluyordu beni. Emzirdikce emziriyordum, cocuk 5 aylık 10 kilo falan.. Ama resmen nefesi gelmiyor artik. Balgamlar taşıyor agzindan morariyor krize giriyor doktor hala emzir geçer. En son gittiğimizde vücutta renk bütünlüğü bozulmuştu. Hala antibiotik vermiyordu ateş yok diye, acilde hava verdirdi ventolin iki doz ve gönderdi.
Dedim napiyorum ben ya..
Baska bir hastaneye gittim, film çekildi, ciğerler dolu.. Saturasyon düşük.. Yogunbakima almakta doktor kararsiz. Acil yatış verdi. Damardan ve kas içinden. Olmak üzere iki ayrı antibiotik kullandı, hava tedavisi eşliğinde. Iyilesmesi 2 ayı buldu.
Verecegi 1 şişe şuruptu ya, bu hale geldik işte. Olacağı varmış, en cok kendime kızdığım konudur ama kulağıma küpedir artık.