Sareee11 Ailece covid atlattık😥 bebeğimin sesi hala kısık. Doktorun verdiği şurup da fayda etmiyor sanırım 3-4 gündür durum aynı. Bu kdr uzun mu sürüyo bu ses kısılması ne yapmam lazım geçmesi için😥