Merhaba anneler 😊 Malum hava şartları belli inanılmaz soğuk dışarısı bizimkide yazdan bahardan çok alıştı dışarı çıkıp vakit geçirmeye gezip dolaşmaya şu bikaç haftadır soğuktan çıkamıyoruz çok sıkılıyor. Farklı oyunlar oyuncaklar deniyorum ama yine de çok sıkılıyor dış kapıya gidiyor atta gidelim diye 😀 Sizler nasıl vakit geçiriyorsuz evde önerileriniz var mı ?