Eminim çoğunuz ayni dönemdesiniz veya atlattınız ama artık gücüm kalmadı. Bebeğimi 8 ile 9.30 arası gece uykusuna yatırıyorum. Uyuduktan yarım saat sonra tekrar uyanıyor emzirip uyutuyorum. Sürekli belli aralıklarla uyanıyor her seferinde memede uyuya kalıyor. Gece sayısız kez uyanıyor özellikle gece 1 den sonra emzirdikten sonra beşığine koyarsam asla uyumuyor ağlıyor. Besiginde sallasam en fazla 15 dk sonra tekrar uyaniyor. Yanımda uyusa 1.5 saat uyuyor yine uyanıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. 5 ayi bitene kadar sabaha kadar en fazla 2 kere uyanan bir bebekti. Deliksiz uyuduğu günler bile oldu. Çok yoruldum bedenim kaldırmıyor. Asla uyuyamıyorum başım ağrıyor. Bu aralar mide bulantilarim da var. Kemiklerim ağrıyor. Emzirirken Sürekli üstüm de açık kalıyor. Bana akıl verin ne yapayım. Mama icmiyor, muhallebi yemiyor hoş bi kere bardakla mama icirdim 60 cc içti yine uyandı yine uyandı 😔 bebegimi çok seviyorum ama artik kaldiramiyorum 😭 Ne zamana kadae devam edecek bu
Ayrıca hayır dediğimde ağlıyor her şeye ağlıyor