ilknurcelik ben bi gözlemledim bir hafta kadar zaten adapte olamıyorlar hemen dünyaya 🥰 gazı var acil ilaç kullan, yok yok salla yoksa uyutamazsin kolik bu bebek, temizlik yapamaz, yemek yapamazsın salla salla sallamak en iyisi dediler sadece hi hi evet dedim kızımla başbaşa kalınca kızım beni hiç üzmez bende onu hiç uzmicem dedim kulağına 🥰 dalga geçtiğimi sananlar olabilir ama en başından beri konuştum hep ama hep ne yapıyorsam anlattım mesela duş alıyoruz sonra uyicaz di mi annecim dedim. Emzik işine de aynısını dediler kimseyi dinlemeidm su an 6 aylığız ve hiç sallamadık ve emzik kullanmadık. Mesela nasıl uyutmayi başarıyorsun dediler emzirip yarı baygın şekilde kucagima alip gazini cikartip her zaman yatağında yatırdım. Uyandıysa alıp yürüdüm bak gece olmuş annecim şimdi uyicaz dedim. 1 aylıktı sanırım uyku tulumuna sokup gece uykusuna geçmesi gerektiğini anlattım. Gündüz de hep beşiğine yatırdım eğer beklediğimden az uyuduysa hiç konuşmadım sakinleştirip tekrar emzirip uyuttum. Ama beklenen kadar uyuduysa gülücüklerle karşıladım kızımı. Baştan beri gündüzleri öyle 1-1,5 saat arayla filan uyumadi herkes aaaa geriden gelir uyumazsa büyümez dediler kızım nasıl istiyorsa öyle olucak dedim yarim saat yarim saat uyuyacağı yerde toplu şekilde uyuyordu kızım bende bunu hiç bozmadım çok şükür gelişimi gayet iyi. 🤲🥰