Glcntna Burnunun bi deliği sarı sümük geliyor . Serum sıkıyorum ama sürekli kapanıyor . Doktorada gitcez 1 saate böyle olan varmıydı üşüttümü acaba evin dereceside hep 23-25 derecedir
Asuyar Glcntna Normal canım. Sürekli serumla yıka burnu. Şırıngayla özellıkle yap ne var ne yok çıkar. Benim kızım iki kere oldu. ikisinde de de ilaç vermedi burnu sürekli aç dedi. Açmazsan ciğere iner Allah korusun. Hep şırıngayla açtım poşet serum alıp eczaneden.
Asuyar Glcntna 15 günlükken kullanmaya başladım. Sorun olmuyor. Ablası okula gittiği için iki kere yakalandı hastalığa hep sarı sümük vardı. Temızledikçe beyaza döndü sonrasında iyileşti şükür