aayysseee 4+19 olduk bizim de birkaç haftadır böyle. Oyunlar oynardık hepsi gitti kucağımı istiyor, yatırdığım an ağlıyor, oyuncaklarıyla maksimum 5 dkka oynuyor sonra sanki bir yerini kesmişler gibi çığlık atıyor. Atak dönemi diyorlar. 6. Ayda düzeliyormuş ama bu sefer de diş başlıyor 😃