anayimbennana Kızlar 8 aylık bebeğim bi haftadır kaka yapmıyor fitil ver dedi doktoru yarısını mı vereyim hepsini mi kayganlaştorıcı sürmem gerek mi vazelin gibi
MMommymomm Ben zeytinyağına batırıyordum kolay olurdu. Bebeğim 1 aylıkken kullandım çok küçük diye ikiye böl ama bölmesende olur zaten emilmiyor vücut atacak demişti doktor.