tazecikanneee Ne zaman başladınız? Ne kadar miktarda verdiniz? Bebeğin bir yaşına kadar aslında suya ihtiyacı yokmuş. Sütten/ mamadan alıyormuş zaten ihtiyacını.
Oyku_nisa tazecikanneee Ben dogdugu günden beri verdim başta damla damla 4 aylıktan sonra artirdim yavaştan ek gıdaya gecincede istediği kadar içti şuan 1yasinda günde bir biberon içiyor
Yagmurtekin tazecikanneee bizimki çok emmedi, mamaya başladığımız gibi verdim, doktorum ver demişti. Kaynatmadan ver demişti bu sefer alışır dedi 9 aylık oldu çok şükür bi sıkıntıyla karşılaşmadık
momma Yagmurtekin bizimkide cok emmedi mamaya basladıgımızdan beri veriyorum ama kaynatıp veriyorum hep doktor bisey demedi size neden öyle dedi acaba bende mi kaynatmadan versem🙄
Yagmurtekin momma kimsenin vebalini girmek istemem ama biz köyde oturuyoruz, dağdan geliyor suyumuz, o yüzden kaynatma minerallerini yok etme suyun dediz alışsın o şekilde su içmeye dedi maşallahı var yemek verme su ver gıkı çıkmaz çok seviyor suyu
buselidunya tazecikanneee Ek gıdaya geçince vermeye başladım, küçük bir biberonu vardı onunla veriyordum şimdi büyük😃
momma Yagmurtekin yok haklısın tabi👍🏻 Biz arıtma kullanıyoruz ona bile güvenemiyorum en iyisi kaynatmaya devam🙋🏻♀️
Busraata tazecikanneee 4aylikken doktor önerisiyle,oglumda kabızlık problemi çoktu 20ml civarı veriyordum
Ardahsyn tazecikanneee 1 yaş mı sacmalış bence ek gıdaya başlayın Ca veriliyor ama ben yaz aylarında 4 aylıkken vermeye başladım ufak ufak yazın çok sıcaktı
Egeberk tazecikanneee doğduğu günden beri 3-4 damla veriyordum şimdi ne kadar isterse veriyorum 5 aylik