Mdmd çocuklar tabiki. Moral olarak çöküyoruz.
Biz hasta olsak bedenen oluyor olan, zamanin akışında kaybolup gidiyor o da.
Ama çocuklar hastaysa..
Ne insanın kolu bile keyifsiz kalkiyor. Oturup sadece onlarin iyileşmesini bekliyorum, onlar icin çabalıyorum. Hele kafamın içi.. Coviid olsam bu kadar karismaz heralde..