Rabiamhmt tasarruf edersin biz akşamları salonun peteğini kapılarını kapatıp sadece uyuduğumuz odalar açık şekilde yatıyoruz. sabah salon buz gibi oluyor ama diğer odalar sıcacık boşu boşuna oraları da ısıtmak için çalışmamış oluyor kombi. mutfak ve yakmadığımız bir oda daha var oraların da kapılarını kapalı tutuyoruz. bu şekilde tasarruflu oluyor