Ciglipaf Bebeğim 5 aylık dünden beridir burnu kapalı bundan dolayı da öksürüp hapşırıyor. Serum fizyolojikle açmaya çalışıp aspiratör kullanıyorum nebülizatörle de veriyorum ama genzi hala dolu. Açmak ve öksürüğünü kesmek için ne yapabilirim
Zeynebinannes Ciglipaf verip vermemek size kalmış ama bir çay kaşığı pekmez deneyin isterseniz kızımında aynısı olmuştu baya kesmişti öksürük ve balgamını 5 buçuk aylık ben verdiğimde daha küçüktü serum fizyolojik yeterli gelmemişti prospan öksürük şurubu kullanmıştık birde
Ciglipaf Zeynebinannes harnup pekmezi var bizde şuan sizin dediğiniz normal pekmez mi? Ben kendim içiyorum sürekli