AAsyaa BAL_EVLAT16 benim bebito uzunca oturuyor yatmak istemiyor baya da emekliyor bir tanr dişide çıktı bunlardan yana bir sorun yok fakaaaat ne uyku var ne yemek bir haftadır deli etti beni 🤦🏼♀️
minikbirsuperisii00 Ay benim kızım da 6,5 aylik emekliyor oturma pozisyonunu alıyor ama daha oturmuyor bide çok mızmız asla memnun edemiyorum bu hafta birde kızım 5 aylıktan beri anne diyor herkes şok arkamdan ann diye ağlıyo ama baba dede falan daha demedi
AAsyaa BAL_EVLAT16 gelişim aşamalarında emekleme yokmuş yani emeklemeden direkt yürüyüşe çıkabilir sizinki 🤗