Biz de çok yaşadık o durumu canım. Nasıl da korkardım. Uyurken her suratına baktığımda burnundan ağzından kusmuk akıyordu. Oğlum sadece mama ile büyüdü. Şuan 3 ay 5 günlük. Bu yüzden doktora götürdüm hatta karın ultrasonu çekildi reflu yok dedi. 2.5 aydan sonra burundan kusma bitti çok şükür ama ağzından hala kusuyor malesef. Ben burundan kusmasını fazla mama yemesine bağlıyorum. Çünkü o zamanlar çok ağlıyordu ben de çok mama veriyordum. Ama şimdi kontrollü yiyor.