emineyildirim06 Bebegim 2 günlük oldu bugün , bagirsak hareketleri normal calisiyor aslında ses geliyor ama kaka yapmıyor 24 saat oldu, bi fikri olan var mi
Nursena0606 emineyildirim06 Doğumdan sonraki ilk kakasını yaptıysa sorun edilecek bir durum değil. Anne sütü ile 10 güne kadar mama ile 3 güne kadar normal. Bebeğinizde herhangi bir huzursuzluk yoksa müdahale gerektirmez.
egelsenkonuss emineyildirim06 ilk kakayi yaptıysa ve huzursuzluk yoksa 10 güne kadar yapmamasi normal