Nisssss Arkadaşlar oğlum 2.5 aylık sadece anne sütüyle besliyorum sürekli kusuyor.artık ne yapacağımı şaşardım 30 CC süt bile içse onu bile kusar kilo alımında sorun yok.fışkırtarak kusmaz sma ağzından hep akar ne zaman geçiyor veya extra ne yapmalıyım
Goktugunannesi1234 Nisssss canım bizdede durum aynı 1 aylık olduk. Emzirdikten sonra kucağında biraz bekleyip yastığın üzerine yüzüstü yatir. belini aşağıdan yukarı doğru pışpışla . Bizde öyle güzel gaz çıkarıyor ve kusmuyo