EmnEymn Hanımlar ben covid oldum oğlumda 1,5 yaşında bugün sabaha karşı ateşlendi ve yüksek ateşi 39. Test sonucunu bekliyoruz fakat o zamana kadar calpol dışında ne yapabilirim. Acil yazın nolur
Ulkuverasmom EmnEymn fitil yok mu öyle çok yükselince bizim doktorumuz hemen fitil atıyor birde ateş düşürücü bantlardan var hep dolabımda ondan koyuyorum alnına ince giydiriyorum sadece zıbın tişört falan bide ılık duş iyi geliyo çok geçmiş olsun
Ozlemege EmnEymn bantlar var başına koyuyorsunuz çok hızlı düşürüyor ateşini eczaneye söylerseniz onlar yardımcı oluyor ben çok faydasını gördüm isterseniz bi deneyin
Nbg_26 EmnEymn Tüm kıyafetlerini soy canım atletle kalsın, ılık duş aldır calpol etki eder birazdan. Bir yerde okumuştum ama denemedim ensesine yoğurt sürmek de ateşi düşürüyormuş
Ozlemege EmnEymn bu arada çok geçmiş olsun çocuklar daha hızlı atlatıyor ve toparlıyor sizinki de öyle olur inşallah sağlıkla büyüsün🌸
QueenMom__ EmnEymn bizimde aynıydı 40 derece oldu covid olduğunu öğrendik. Ateş düşürücü fitil yaptım ve 2 saate bi falan ılık duş. 1 gün sürdü ateşi . Çok geçmiş olsun 💐
Yelda35 EmnEymn ılık duş anında indiriyor ama lütfen soğuk olmasın bebeğinizi yıkadığınız sudan biraz daha soğuk olsun
Bebegimicin1 EmnEymn ilik dus aldirin yada kuveti duruyosa ahvuzu varsa yada petegin yanina koy kuvetini ine ilik su koy oturttur icine oyuncak falan at belki hem oynar hem atesi duser ben suya koyuyorum oylek
Ulkuverasmom EmnEymn ısınana kadar bant ısınınca değiştiriyorum başka bi yerine koyuyorum sırtınA ensesine göğüsüne bacaklarına