Aseltos35 aynı benimde ilk bebeğim ve ilk defa ateşlendi yani çok kötü oldum gerçekten 😐 asıl çaresizlik anne olup da çare bulamamakmış. Salyamızda çok fazla üstüne birde ishal oldu bugün oda ilk defa oldu bizde. Diş etleride şiş bende anlayamadım ama öyle olsa niye öksürsün burnu aksın yada ikisi birbirine karıştı aynı anda. Zormuş ana olmak taş kemirmek gibidir taş kemirilir mi derdi annem çok haklıymış