Ulkuverasmom Naciyeylmz uygun fiyatlı olsun diye bakıyorsanız e bebeğin baby me temiz içerikli ve uygun fiyatlı ona bakabilirsiniz
Tomi Naciyeylmz 1.5 yastan sonra kullanmaya başladım. gayet iyi, göz acitmiyor. kafa derisinin dışarıdan bir madde sindirme özelliği olmadığı için 200 liraya da, 20 liraya da alsanız farketmez.
Derya-Anne Naciyeylmz bu sampuandan hiç kullanmadım ama eşim geçenlerde bunun bebek sabununu almış dalin bulamamış ama sabunu çok güzel kokuyo. Ben kızıma da oğluma doğduklarından beri dalin kullanıyorum
Defnefa Naciyeylmz bunu dalini ve unibaby i kullandım gerçekten berbat musteladan bunları kullanmaya geçtim çok pişmanım kızımın vücudu çok kuru ve sürekli kaşınıyor tekrar mustelaya döndük 😬