snyck bizde 33 aylık olduk ama hala başlamadık soğuktan dolayı tedirginim, bazi pedoglar önce gündüzü sonra geceyi biraktirmamizi söylüyor . Bana mantıklı geldi çünkü çocuk önce gündüzü kavramaya başladığında ancak kasları gelişiyor, tuvaleti geldiğinde tuvalete yapılması gerektiğini anlayabiliyor boylece geceyi biraktirmak daha kolay ilerliyor diyor çok mantıklı