Efbey hiçbirşey sanırım 😂 en son ona doğum gününde akıllı saat almıştım onu da kendi paramla. Onun harici çalışmadığım için onun parasıyla ona hediye almak da zor oluyor. O bana alıyor bende ona sevdiği yemekleri yapıyorum güzel bir masa birde en sevdiği tatlıyı bu kadar 😊🌸