JackDaniels Naciyeylmz Bioderma kullanıyorum iki aydır çok güzel. Ondan önce mustela kullanıyordum ondanda memnundum
Purpura26 Naciyeylmz Temiz içerikli olarak mustela kullanıyorum. Ebebeğin babyme şampuanı da temiz içerikli onu da arada kullanıyorum. Dalinin ürünleri maalesef temiz içerikli değil. Hiçbir şeyini kullanmıyorum
Masal_m Naciyeylmz ben kızım doğduğundan beri Mustela kullanıyorum çok da memnunuz. Şuan 2,5 yaşında hala devam ediyoruz. Kız bebekse saç spreyini de öneririm tararken özellikle güzel açıyor saçları 🌸
Kusannesi Naciyeylmz canım dalin vb zaten içeriği çok kötü dalin kalmadı daha malesef yani çok eskidendi onlar…mustela öneririm pahalı dersen bübchen alabilirsin e bebekten ben 2 yoldır kullanıyorum oda tamamen bitkisel
momandad_16 Naciyeylmz bübchen yağını kullanıyorum çok memnunum şampuanı da güzeldir eminim şuan kullandığım şampuan bitsin bübchen alıcam ben
Mery28 Naciyeylmz mustela temiz içerik değil boşa temiz diye alma. Eğer bütçe varsa weleda yoksa siveno ecowell
rua_da_senhora_das_verdades Naciyeylmz hiç şampuan kullanmadım. Bittim sabunu kullanıyorum ve çok güzel nemlendiriyor 👍
Mery28 Medusafer [url=https://www.hizliresim.com/55u9zag][img]https://i.hizliresim.com/55u9zag.jpeg[/img][/url]
Mery28 Medusafer https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE4MjAzOTUyMDMxMTI4MDc3?utm_medium=share_sheet detaylı analiz için buyurun biyolog bir anne
ozlemikka Naciyeylmz minoris almistim ben kizim dogmadan 4 tane kampanya vardı, suan 21 aylik anca bitmek uzere. Mbo tavsiyesiyle almistim, içeriği temiz diye. Simdiki guncel fiyatı bilmiyorum ama
Medusafer Mery28 sayfayı açamadım ama bugüne kadar gittiğim tüm doktorların tavsiyesiyle mustela steletopia serisini kullanıyorum çok memnunum ilk kez temiz icerik değil diye birsey duydum o yüzden merak ettim