Nursel45 Oğlum 17 aylık dün oldu birden öksürüyor hırıltısı var yakınımdaki özel hastaneler uzak gidemicem devlet hastanesi için de randevu almam lazım sağlık ocağına gitsem bakarlar mı kızlar
Saripapatyammm Nursel45 Bakmaya bakiyorda ne denli ilgiyle derseniz hic ilgilenmediler. Sizin gideceginiz insallah ilgilidir.
1adetkub Nursel45 bizde ilçede yaşıyoruz acil durumlarda merkeze gidemeyecek olursak götürüyoruz aile hekimi bakıyor
adasaripapatya Nursel45 Bakıyorlar evet kızım için genelde oraya gideriz gayet ilgililer hastaneyi çok tercih etmiyoruz ciddi bir rahatsızlığı olmadığı sürece
aylizinannesiii Nursel45 benim kızımda 15 aylıkken grip oldu eşim yok diye sağlık ocağına götürdüm o gün ilaç burun spreyi filan verdi kendi çocuk doktorumu aradım yetişkinlere bile zararı olan ilaç verme onu dedi akşam eşim gelince çocuk acile gitmiştik bidaha da kızımı aile hekimine götürmedim
Ddddddd01 Nursel45 aşıları dışında hiç götürmem sağlık ocağına zaten muayene etmiyor da hiç işinin ehli bi doktor değil doktorumuz.
MotherOfAlmila Nursel45 Oradaki doktorlar genel anlamda yuzune bakip ilac yazan dahiliyeciler oldugu icin ben guvenip gitmezdim.. ama durumun acil ve hastane uzak diyorsun.. yine bi gorunmekte fayda var.