Merhaba kizlar 23 ocak günü sezeryan dogum ile bebegimi dunyaya getirdim cok sukur 🤲 bebegim ve ben hersey yolunda. 🤲 Sadece bugün inanilmaz bir ishal durumu yasadim. Afedersiniz ic camasirima falan kacirdim o derece. Kullandigim ilaclardan(antibiyotik,agri kesici) yada yogun sivi tuketiminden kaynaklanmis olabilir mi yada bu durumu yasayan varmi. Dogumdan kaynakli bir komplikasyon olmus olabilirmi? Yardimci olurdaniz sevinirim. Cok sukur karnimda agri falan yok suanda baya yurudum 2 gundur cabuk toparladim diyebilirim. Sadece boyle bir sorunla karsilastim. Konu hakkinda bilgisi olanlar yazabilirse cok sevinirim.