Zk-mommy Oğlum 3 ay 23 günlük, 12 gün oldu kaka yapmadı emmesi fln iyi karnında da sertlik huzursuzluk yok, zeytinyağı verdim iki kere poposuna da sürdüm ama hala yok, ne yapmalıyım?
Reyhanasya Zk-mommy 12 qün biraz çok olmus anne sütü alan bebekler için 15 günee kadar normal deniyor ama zeytinyağ ile hafif hafif uyarın masaj yapın bol bol karnına oyun halısına flan yatırın bacaklarıyla hareket ettiği zaman yapıyor genelde kızım da çok işe yarıyor
Oglumunannesiyim Guzelkizimbenim Merhaba ecazeye ne denip alınır ki doktor tavsiyesi yok ya verirler mi reçetesiz
Neseerol Oglumunannesiyim Kansuk fitil deyin veriyolar gliserin fitil yarısını atmak yeterli oluyor ama önce doktorunuza sorun belki o kadar kaka yapmadığı için enfeksiyon testi vs. Bişey ister
Guzelkizimbenim Oglumunannesiyim merhaba kanzuk fitil deyin veriyorlar ama sizinkide 10 günü geçti mı kaç aylık onlarda önemli
JackDaniels Zk-mommy Zeytinyağını direk içirmediniz umarım😒 Hastaneye gitseniz daha iyi olur belki tıkanıklık falan oluşmuştur bağırsaklarında doktorun muayene etmesi gerek
iremgun JackDaniels direk zeytinyağı içince ne oluyor ki? Bu konuda doktorunuz bir şey mi söyledi acaba? Kesinlikle katılıyorum doktora götürmelisiniz bu arada kafamıza göre iş yapmamalıyız
Zk-mommy JackDaniels icirdik, doktora sormustuk daha önce bı çay kaşığı versek diye bişey olmaz verin biz de bazen yenidoğan ünitesindeki bebeklere veriyoruz dedi
JackDaniels Purpura26 Off bizim milletimizde vardır ya bana falanca ilaç çok iyi geldi sanada vereyim🙄 birde küçücük bebek yani zeytinyağı gibi asidik bi şeyi nasıl verirler anlamıyorum🤷🏼♀️
Purpura26 JackDaniels Zeytinyağı doktor tavsiyesiyle ben de mamalarına katıyordum arada. Önce ısıtarak asitini almamı söylemişti doktor.
JackDaniels iremgun Asidik olduğu için damla dahi olsa ağızdan direk verilmemeli. Onun yerine bol sıvı alımı sağlanmalı. Doktorumuzunda fikri bu yönde bende aynı fikirdeyim bebek beslenmesiyle ilgili yüksek lisans yaptım😊
Zk-mommy iremgun daha önce doktora sormustuk has zeytinyağı tanıdığımız yapıyor bı çay kaşığı verelim mi diye biz veriyoruz burda bebeklere bişey olmaz o kadardan verin dedi
iremgun JackDaniels benim de doktorum (hatta 3 4 doktora daha gittik hepsi aynı şeyi söyledi de o yüzden sordum yanlış anlamayın) Vermemi söylediler ama özellikle belirttikleri asidik oranı. Benim de kısa da olsa bir mesleki eğitimim var (zeytinyağı ve diğer yağlar üzerine ) soğuk sıkım olan zeytinyağları asit oranı 0.4 civarı olanlar var genelde bunlar anne bebek zeytinyağı olarak da önerilir. Şimdi siz öyle söyleyince doktorunuzun görüşünü merak ettim açıkcası farklı görüşler olunca hemen araştırmak istiyorum. Bir kaç makale daha araştırsam iyi olacak sanırım😊 teşekkür ederim 🌸
JackDaniels iremgun Rica ederim ne demek🙏🏻 Aslında devreye içim kolaylığıda giriyor. Ben kendim bile sadece ağzıma yağ aldığımda yutkunamıyorum zor geliyor😅
iremgun JackDaniels Egeli varsa aramızda hele bir de onlara sorun. Bardak bardak içiyorlar 😀🙈 bana da zor geliyordu ama alışıyor insan zamanla inanır mısınız şimdi hep canım ister sabahlarınekmek banarım illa🙈🙈