Benzedi kaç post açtım bilmiyorum..3 aylık oğlum var.. sütüm sagilmayacak hale geldi..tamam oğlum anca doyuyorduur
dedim..Şuan ondan da emin değilim..Emiyor doymuyor diğerine geçiyor .on dakka dalıyor uyanıyor .Gündüz hep bu şekilde.. gece Max 2 saat yatıyor..ac olsa 2 saat uyumaz diyorum..sonra halini görünce tok olsa böyle yapmaz.diyorum hep aranıyor cunku.Sutum azaldığı için mi,atak haftası diye mi ne bu kızlar yardım edin.🥺🥺🥺