Kayra_Hatice evet anne sütü önemli ama anne artık tükendiği zaman psikolojik olarak işte orda yollar tıkanıyor uykusuzluk ve stres.. resmen hayat duruyor.. bunu yaşayan bilir sadece evet her bebek uyanır her bebek memeye düşer fakat bunun da bir derecesi var.. iki kere uyanan anne de uyumuyor diyor mesela., ama bizim bebekler sabaha kadar salla emzir salla emzir on dakika da uyanıyor., bazı konular anneler üzerinde aşırı baskı yapılıyor. 2 yaş da 2 yaş .. evet tamam çok güzel iki yaşa kadar emsin fakat anne ne duruma geliyor hiç soran yok.. uykusuzluk yorgunluk aşırı stres akabinde tahammülsüzlük ve mutsuzluk yapıyor.. mutsuz annenin olduğu bir yerde asla hiç bir şey faydalı değildir..