Aysgl_Asya sma kullanıyorum güzel kilo aldırıyor diyorlar . Ama tüm öğünlerde vermiyorum mamayı ya da versem de az veriyorum belki de sütüm yaramıyor ondan az alıyor bilemedim . Sağlık ocağında hemşire tartınca az almış gibisinden baktı, hiç bakmayın mama veriyorum dedim. O zaman narin bi bebek yapacak birşey yok dedi. Sizin kaç kilo doğdu ne kadarlık oldu ne kadar kilo aldı?